FAQs

Veelgestelde vragen en antwoorden

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Wij verzenden wekelijks op donderdag. Op die dag wordt je bestelling vers gebakken en ingepakt en meegegeven met de bezorgdienst. In de regel wordt je bestelling de volgende dag bezorgd.

Tot wanneer kan ik mijn bestelling plaatsen

Je kunt wekelijks bestellen tot dinsdagavond 23:59 zodat je bestelling die donderdag nog mee kan met de bezorgdienst.

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten binnen Nederland bedragen € 7,25 en België € 10,25.
Afhalen in Zaandijk kan van dinsdag t/m zaterdag tussen 07:00-16:00.

Verzenden jullie ook naar België?

Jazeker, wij bezorgen door heel Nederland en België.

Hoe kan ik mijn producten het beste bewaren en serveren?

Dit is voor elk product anders. Op de verschillende product pagina’s kun je ons bewaar- en serveeradvies vinden.

Zijn alle producten 100% veganistisch?

Al onze producten op de webshop zijn 100% plantaardig.

Waar vind ik informatie over de allergenen van de producten?

Op de verschillende product pagina’s kun je de allergenen van het product vinden.

Kan ik mijn order annuleren?

Helaas is dit niet mogelijk. Op het moment dat je bestelling is geplaatst en afgerekend gaan onze bakkers aan de slag. Omdat het om verse en bederfelijke producten gaat kunnen we geen orders annuleren.

Ik wil nog andere producten toevoegen aan mijn bestelling, kan dat?

Ja, dat kan. Stuur een e-mail naar info@veganbakery.nl met je bestelnummer en welke producten je nog wilt toevoegen. Wij nemen contact met je op!

Kan ik mijn verzendadres aanpassen?

Stuur een e-mail naar info@veganbakery.nl met je bestelnummer en het nieuwe verzendadres. Wij nemen contact met je op!

Kan ik laten bezorgen op een afhaalpunt?

Stuur een e-mail naar info@veganbakery.nl met je bestelnummer en naar welk afhaalpunt je wilt laten verzenden. Wij nemen contact met je op!

Kan ik de producten retourneren?

Omdat onze producten bederfelijke producten zijn is het herroepingsrecht niet van toepassing. Het is daarom niet mogelijk producten te retourneren. Heb je een klacht over de producten, dan zouden we dat graag willen weten. Stuur ons in dat geval een e-mail waarin je uitlegt wat er mis is. Wij zullen zo snel mogelijk hierop terugkomen!

Mijn product is niet goed aangekomen, wat nu?

Wat vervelend dat het product niet goed is aangekomen. Nadat wij het pakket hebben overgedragen aan de bezorgdienst hebben wij geen invloed meer in de bezorging. Stuur een e-mail naar info@veganbakery.nl met je bestelnummer en een aantal foto’s van het product/pakket. Wij nemen contact met je op voor een gepaste oplossing.

Staat je vraag er niet tussen?

neem contact met ons op
De waardering van www.veganbakery.nl bij WebwinkelKeur Reviews is 9.6/10 gebaseerd op 926 reviews.